Friday, December 09, 2005

Μια Ταπεινή Χειρονομία.....μια χειραψία αληθινή...

"I don't want to rush you now, if you need some time to think. I can wait another year but I can't promise anything".
Jay Jay Johanson


Θα ήθελα πολύ να αφήσω κατά μέρος αυτή την μεταδοτική αδράνεια που αδιατάρακτα , παραλυτικά , χωρίς ενδοιασμούς με εκφυλίζει εδώ και κάποιους μήνες . Δείχνω αδύναμος στις παραδοσιακές βασκανίες , εκδηλώνω αμελητέα αντανακλαστικά στα μεταμεσονύκτια αγχωτικά διλήμματα της κλειστοφοβικής αυτοεγκατάλειψης , στην ανελέητη , αληθινά ακόλαστη ανθρώπινη φύση που με περιβάλλει . Είμαι πλέον ένα ακόμα τρανταχτό παράδειγμα , μια αστεία απόδειξη της Θείας εντροπίας . Το γιατί το λέω είναι προφανές . Νοσταλγώ . Οχι έναν ακόμα Δεκάλογο από βιώματα . Ακόμα κι αν προσπάθησα , κάνοντας βήματα προς τα πίσω να βρώ τα αδιόρατα χτυπήματα που μου έσκαψαν το λάκκο στις σχέσεις μου . Με το άλλο φύλο . Γυναίκες ..μου γεμίζει το στόμα , παντα μου συνέβαινε αυτό .Οχι η Κλαψομουνίαση..ο κλαψαρχιδισμός . Το να ανθίζουν τα χείλη μου και να αναζητώ βρώμικα φιλιά που λέει και το τραγούδι ήταν πάντα σκοπός ζωής . Η πολύωρη γητειά ενός γυναικείου κορμιού , η εμμονή μου με αυτό αντί να με αποβλακώνει με τους ασύνορους οργασμούς με έστελνε σε ενα ένα κόσμο καθαρότητας , ένα παιδί πίσω απο τις θίνες να ανακαλύπτει και πάλι μια αχιβάδα

0 Comments:

Post a Comment

<< Home