Friday, April 01, 2011

ΥΦαλλοχρωματισμοι

Περασα την κοκκινη κλωστη στις μπιντες του μυαλου μου.Κι αρχισα ..Δεν τσιγκουνευτηκα το φυτρο του σταριου που κραταω στην πετσινη μου ταμπακιερα.Εστριψα μια χορδη σαν κεχριμπαρι -να κρεμιεται το κοτσιδι-..αναμεσα στα δαχτυλα την ετριψα κι αναψε φλογα , πηρε το κοκκινο της πυροστιας και μου αφησε σημαδι .δαγκωνει η φλογα οταν χτιζεται σαν λεοντη, ματωνει η φλογα οταν φωτιζει σαν λεπιδι. Και τα λογια, αυτοι οι χονδροι της κατασκευης, οι τονοι , αυτα τα χναρια της αιματωσης ,οι στιξεις..Σφυριζω αχολογοντας στον αερα, λογιων τα οργανα που τρεμουλιαζουν στο μισανοιχτο στομα μου...κι ανασα,αγγελικη ψυχη..ενα μαμουνι..μμμμμμμμ........στις φυλωσιες σου γλυστραω σαν χρυσομυγα, σαν χρυσοβασιλιας ....κι αφηνω αρμενες φουσκαλες.. του σαλιου ιδρωτας καθε μου χυμος..κι οι αναμνησεις που μου φυλας σαν ονειρο νομοθετουν τη συσταση του κοσμου..νυχτωσε μου μαυρα τα ματια με το κολ.. μπουτρες λευκες στα μαγουλα...αρχαικη θωρρια ,χαλικια τα δοντια μου φοβεριζουνε τα συνορα των κοσμων των κορμιων μας.. το φιλι σου κροταλιζει το κυμα του πανω τους..κι υστερα δαγκωνει..τετανος ο βαθμος της ακαμπσιας...κι ο υΦαλλος εκφραστικα κοχυλια αναδευει..νερο και γης... αυτα στα υπογραφω .... Setlist της εκπομπης Exploding Plastik της Τριτης 29 Μαρτιου 2011 στον http://www.tripradio.gr/ Baby Guru - Secondary Angle And Shades of Infinity Recoil - Breath Control Aleah - Breath EMA - California (Jump Cut Edit) O'Death - Low Tide Chimes And Bells - Do The Right Velvet Condom- Self Injury Oil10 - Lost In Metropolis Soft Cell - The Girl With The Potent Leather Face Death In Plains - Over And Above Metronomy - She Wants The Shoes - Stay The Same Deastro - Get Frostied Ringo Deathstarr - Two Girls Waves Under Water - Red Red Star (Red Velvet Lounge Remix) Current 93 - A Gothic Love Song The Gathering - In Power We Entrust The Love Advocated Bear In Heaven - Wholehearted Mess Of The Wand And The Moon - I Crave For You Forest Swords - Rattling Cage David Sylvian - Red Guitar Tindersticks - Don't Look Down Bill Callahan - All Thoughts Are Prey To Some Beat Sparklehorse - Maria's Little Elbows Deakin - Country Report Olaf Arnalds & Bjork - Surrender Hiromichi Sakamoto - Screen Memory .. Y.Γ ....Το ξερετε πως ο βασιλικος πολτος τρωγεται μονο απο τη Βασιλισσα Μελισσα ?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home