Monday, December 03, 2012

Κορόιδο γαμπρέ







Μια στις τοσες αναπηδαει η φωνη σου σαν βροχη διαττοντων, αστροβολιες τις ελεγε η γιαγια μου και τις εβλεπε τα πρωινα πριν το ξημερωμα που ποτιζε τις αναβαθμιδες των λογιων λογιων λαχανικων στα μεσοβουνα της στερεας.Εσυ παλι μπορει να χεις κανει τις κοπιωδεις σου διαδρομες εκει  , ισως και να χεις βηματισει στα ιχνη της γιαγιας, ισως να μαζεψες και καμια μολοχα ή μεντα ή κοριανδρο , απο αυτα που βγαινουν χωρις λογο μα ομορφαινουν το βουνο και σε καλουν πανωθε τους να ξαπλωσεις. Σε σκεφτομαι απο τον πρωτο καιρο της διαλογης , γιατι μου φυσουσες τα γυαλια θολωνοντας μου τις ματιες , φτυνοντας διευχων  προς το μερος μου κανοντας με να ελισσομαι σαν κομπρα σε διατεταγμενη αμυνα , πετωντας μου τσαλακωμενα post-it με τα σκιτσα σου. Ιστοριογραφιες , χαλκωματα , δερματοστιξιες , απαγγελιες διχως ανασα των ποιηματων που σκιαζουν  ιδιοτροπα με τον ηλιο μεσουρανη και απολυτο.Τις τελευταιες μερες στοιβαζω τα ξενα μουσικα περιοδικα διαβαζοντας λαχανιασμενος και ανορεχτος καθε πληροφορια για τον θαυμαστο καινουργιο δισκο,.Μα κυριως πλανιζω τις καταραμενες σκεψεις μου. Εχεις καιρο να μπεις στο Δωματιο. Το Θυμασαι ? Χτυπουσες με λαχταρα την πορτα εκει στην κατω δεξια γωνια γιατι παντα εμπαινες ερποντας. Μου λεγες , στις διαταγες σου και εμπαινες δειχνοντας μου τους γοφους σε ταραχη . Τα εποντα τα κραταμε για μας , ομως αναρρωτιεμαι παντα πως βγαιναν τετοιο ηχοι απο το κορμι σου. Ειχες εκεινο το ξυλοφωνο που το πεταλιζες με αδιορατες δαχτυλιες , με τιναγματα των βλεφαρων μετατρεποντας τον ολυγμο σου, τον οιστρο σου σε κλιμακες πρωτογονες , σε αρμονιες μαθηματικες..Ναι παντα σκεφτομαι .Με δαγκωνες για να σταματησω, μου πιανες στις σιαγονες τον λαιμο, μου πιπιλουσες τα γονατα , παλινδρομιζες τη γλωσσα σου στο μηριαιο με κορες ματιων αταραχτες , ορεχτικες , σαν λεοπαρδαλη που ζευγαρωνει μετα το κηνυγι.

Την Τριτη 20 Νοεμβριου 2012 χαρηκαμε μουσικες και απιθανες παρεες στο chatbox. Μας επισκεφτηκε και στο στουντιο  η Astrogirl  και μας μιλησε για τις Σουηδικες/Σκανδιναυικες βραδιες της στο Toy..Ακουσαμε τα παρακατω

Setlist Exploding Plastik 20 November 2012 Indiegroundradio


1.Foxes In Fiction - Heaven or Las Vegas
2.Julian Cope - Laughing Boy
3.Allah Las - Tell Me (what's on your mind )
4.Kraftwerk - Computer Love
5.Le Diktat - Bad Vibe
6.Ugress - Scared Away
7.Lola Colt - Diamonds
8.Moto Boy - Blue Motorbike
9.Marko Haavisto & Poutahaukat - Paha Vaanii
10.Grain - Χορός
11.Enter Shikari - Sorry you're not a winner
12.Sonic Youth - Death Valley 69 (live at Smart Bar Chicago 1985 )
13.Foals - Inhaler
14.Rattler Proxy - Blind Girl (Lucas the 3d mix)
15.Caveman Joe & Thee Afrodykes - Wasteland
16.Love Echo - LoveCats
17.Pretentious Moi - Better late than never/The Garden
18.Black Market Karma - The fall
19.Growlers - Drinkin the Juice blues
20.Chinawoman - Russian Ballerina
21.Not2without3 - Under The Flag
22.Spoon - The Ghost of You Lingers
23.Deftones - Leathers 

0 Comments:

Post a Comment

<< Home