Thursday, December 06, 2012

No 15

No15 : Cult of Youth - Love will Prevail

Sacred Bones


 


( στο ειπα και πριν , δεν υπαρχει περιπτωση να ψηφισω XX φετος , Ξ.Ε.Χ.Α.Σ.Ε Τ.Ο)

''Because that's when it hit me/ That all was right/ Yes, that's when it hit me/ That the future was bright."  ''
Με αυτο τον στιχο σταματησα την κατρακυλα και ξαναειδα αυτα τα λιγα της ζωης μου πιο ωραια. Τον Sean τον παρακολουθουσα χρονια τωρα και μου ηταν συμπαθης , ταιριαστος, ευρυχωρος απο την αρχη. Στα δικα μου καναλια παιγμενη η μουσικη , στα δικα μου κεφια ηταν και η συναυλια στο Bios που κατακρεουργηθηκε απο τους κριτικους αλλα εγω γουσταρω ροκ ν ρολ και πληκτρα μαυρα και τις χορδες ακομπλεξαριστες. little 15 για τον μιστερ γραναζη της αμερικανικης φολκ ψυχοδρομης punkedelica.

No 16 :Mirroring - Foreign Body
Νο17: King Dude - Burning Daylight
No18 :Metz - Metz
No19 :Beak> - Beak>>
No20 : John Talabot - ƒIN


0 Comments:

Post a Comment

<< Home