Thursday, December 05, 2013

No16

 No 16 : Lustmord - The Word As Power 

Blackest Ever Black




Λιγες μερες μετα την κυκλοφορια του δισκου,  τον Αυγουστο,  βρεθηκα στη Σαμοθρακη . Αναζητωντας τα ιχνη μιας υπερβατικης εσωτερικοτητας που μου επετρεπαν  η ασκηση των αναβασεων και η απομονωση σε εικονες μαγευτικου μεγαλειου και αυτονομης δρασης απο το χαραμα ως την ωρα που εκλεινε η σκηνη μου επελεξα απο διαισθηση πολλες φορες αυτον τον δισκο να δονει το ηχειο του κρανιου μου. Συννεφια και drones , ψαλμωδιες τοπων στοιχειωμενων απο υπαρξη και εγκαταλειψη οι παγωμενες εκκενωσεις των ηλεκτρονικων μεσων που χρησιμοποιει ο Brian Williams , το alter ego του Lustmord , σε συνδυασμο με τις ιερατικες και βεβηλες φωνες των Maynard James Keenan και Jarboe καταρχην και κυριως με την τονικη σουτρα της Aina Skinnes Olsen μου χαρισαν πρωινα απιστευτης μαγειας στα βραχια της βορειας ακτης. Εκει , βυθιζομενος στην κρυσταλλινη μολυβενια θαλασσα της απειλης  λιγο μετα το χαραμα πιστευω οτι γεννηθηκε μεσα μου η αισιοδοξια και η ζωτικοτητα της υπαρξης γυμνης χωρις οπλα ή ειδωλα. 


Ως τωρα εχω σταθει 

No 17 : Tv Ghost - Disconnect
No 18 : Moonface - Julia with Blue Jeans On
No 19 : London Grammar - If You Wait 
No 20 : Suede - Bloodsports


εδω βλεπεις τα συγκεντρωτικα 

0 Comments:

Post a Comment

<< Home